30 Haziran 2012 Cumartesi

Captain Tsubasa (1983) Güncel | Türkçe Dublaj | Yumurcak TV



Video Formatı: Xvid - Avi
Dublaj: Türkçe
Çözünürlük: 640x480


Kaptan Tsubasa 1983 serisi bugün Yumurcak TV'de yayına başladı. Ben de bunu fırsat bilip ilk bölümün kayıdını çektim :) Tsubasa'nın arada Nankatsu yerine Nankatsi demesi dışında pek bir sorun göremedim, gayet hoş yapmışlar :) Video arada 1-2 sn. liğine takılabilir, o kadarını da mazur görün :)

İyi Seyirler.


Linklere ulaşmak için tıklayınız.
__________________________________________
Şifre: kapitanfansub.blogspot.com

36 yorum:

  1. Ha? Tr Dublaj Tsubasa mı? Cidden ilginç. Seriyi bitirmiştim ama yine de indirelim bayağı merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Dediğim gibi, bugünden itibaren Yumurcak TV'de yayımlanmaya başladı.

    YanıtlaSil
  3. Mediafire alternatifini ekledim.

    YanıtlaSil
  4. devamını bekliyoruz lütfen yüklemeye çalış.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim hemen depolamaya başlıyorum :):) Ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  6. Valla siz koymazsanız size söyleyecektim. dün akşam 21,30 da felan kanallarda dolanırken yumurcak tv'de gördüm nasıl sevindim bilemezsiniz..:)

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar saat kaçta ben yumurcağın sitesine baktım ama açılmadi bir türlü siz saat kaç da olduğunu söylermisiniz ?

    YanıtlaSil
  8. Sabah 10.00'da, 18.00'da ve 21.20'de oynuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam 1 haftadır arıyorum canlı linkllerin bulunduğu türkçe altyazı olan bir bağlantı adresi verir misiniz lütfen? (128 bölüm dahil)
      Ya da elinizde varsa cd ye cekerseniz satın da alabilirim farketmez.
      Bu arada site cok güzel elinize emeğinize sağlık (geç oldu sanki bu cümle biraz) :D

      Sil
  9. http://kapitanfansub.blogspot.com/2009/08/kapitan-tsubasa-alt-yazl-bolumler.html

    buradaki filefactory üzerindeki linklerin hepsi sağlam oradan indirebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ediyorum gerek eski gerek yeni uploadlar için :) Ama tam anlayamadım 29 link var orda hepsi o kadar mı?

      Sil
    2. Filefactory bölümleri 90'lara doğru gidiyor, devamını da yükleniyor. 29'a kadar olanlar japonca bölümler, onların devamı henüz çıkmadı.

      Sil
  10. Süpersiniz ya size bu kandil günü dua ediyorum EMEGİNİzden dolayı bu dublajlı bölümleri inş 1983 final bölümüne kadar full alırsınız çok sagolun...

    YanıtlaSil
  11. TEKRAR yorum yazıyorum mazur görün tüm bölümleri çekin lütfen bu çok önemli net aleminde hiçbiryerde yok sitenin reklamı yapıcam tüm forumlarda bu güzel haber için şimdiden teşekkürler Bu sabah bende 6.40 ta başladı 7.00 da bitti görür görmez bu siteye geldim baktım yüklemişsiniz bile siz yüklemeseydiniz nekadar anime sitesi varsa kaydedin diye konu açıcaktım ço ksagolun gerçekten...ALLAh razı olsun..

    YanıtlaSil
  12. gerçekten emeğinize sağlık çok güsel bi nostalji bişiy rica edicektim eğer mümkünse bu turbobit yerine daha az bekleten ve hızlı indiren bi herhangi bi link ekleyebilir misiniz acaba?

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. dün 4. bolum galiba vardi cektinmi kardeşim ??

    YanıtlaSil
  15. nasıl çekiyosun birde hiç bırakma finale kadar çek hakikaten çok insan olsada türkçe dublaj izlesem diyor inglizce japonca falan dublajlı altyazılı izlemek istemiyor kimse çünkü eski günlerde türkçe dublajlı izlerdik bir nevi nostalaji

    YanıtlaSil
  16. reis çekiyon deme lütfen bırakma hayat memat meselesi net alemi için çok arayanı var :))

    YanıtlaSil
  17. Kardeşim şu ilk bölümlerin turbobit'den başka alternatifi yokmu?Turbobit maksimum 60 kb/s ile çekiyor.Mediafire 10mb/s ile çekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turbobitin free indirme hızından hoşlanmıyorsan kullanıcı adı ragaoh@gmail.com şifre meendeofi yaz premium indirirsin. İnternetten araştırın genelde yayınlarlar böyle premium hesapları. Ben son zamanlarda hep premium indiriyorum diğer sitelerin de var filefactory falan. Google'a yazarsanız çok zorlanmadan bulursunuz zaten.

      Sil
  18. Daha sonra onlar da eklenecek.

    YanıtlaSil
  19. emeğine sağlık, çok teşekkür ederim dostum, bu hayatımın çizgi filmi ,tsubasayı ne zaman izlesem eski günlere çocukluğuma geri dönüyorum ve çok duygulanıyorum, etrafımdakiler koskoca adam oldun hala mı bunu izliyorsun diyorlar, ama bilmiyorlar ki bu benim için çizgi filmden de öte bir şey, kaç yaşında olursam olayım ben yinede her zaman izlerim,bütün bölümleri ezbere de bilsem hiç sıkılmadan izliyorum,ha bu arada yaş 25 :)

    YanıtlaSil
  20. 13 ve 14.bolumlerı beklıyoruz kardesım...

    YanıtlaSil
  21. Ben ortaokul ya da lisedeyken (1999-2001 gibi) izlemiştim belkide daha önce :)
    Ama en güzel tat veren Japonca konuşmalı Türkçe alt yazılı :)
    Gerçi her türlü izlenir :)

    YanıtlaSil
  22. yahu ne oldu 20.bolumden sonrası...:)
    çekmedım deme sakın:(

    YanıtlaSil
  23. Pokemon Türkiye'den indirebilirsiniz ben çekemiyorum bazı sebeplerden ötürü.

    YanıtlaSil
  24. 2. bölümde şifre hatalı diyor

    kapitantsubasa.blogspot.com

    girsemde rardan çıkartamıyorum

    YanıtlaSil
  25. kapitantsubasa değil, kapitanfansub :)

    YanıtlaSil
  26. Kardeş 1,bölümde link kırık galiba bir bakarsan iyi olur.Bide kardeş bunu finale kadar bırakma bildiğim kadarıyla bi kayıt yapan sen varsın anime alemine türkçe tsubasayı sen kazandır.

    YanıtlaSil
  27. Bir sürü kişi var korkma :) Biraz araştırırsan bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  28. kardeşim çok sagol lütfen bırakmayın hayatımda ilk defa birine yalvarıyorum :)

    YanıtlaSil
  29. kardeşim artık devam etmiyecekmisin kaptan tsubasanın türkçe dublaj serileriine merak ettimde bir soriyim dedim .

    YanıtlaSil