10 Haziran 2012 Pazar

Yu-gi-oh! GX Çevirileri Başladı!



Artık Zexal ile birlikte ufak ufak GX projesini de Burak(Burock) ile birlikte götüreceğiz. Çevirini yine benim, kart renklendirmeleri ve kimi zaman altyazı zamanlaması yapacak olan Burak ile projeyi götürmeye çalışacağız. Çevirilerin türkçe dublajın bittiği, 105. Bölümden başlayacaktır. Yine de, asıl öncelik ZeXal'da olacaktır. Desteğinizi esirgemeyin :)

Örnek Resimler;


Takipte kalın :)

Not: Ayrıca Yu-gi-oh! çevirilerinde yardımcı olmak isteyen olursa buradan belirtebilir. Şu an her yardıma açığız :)

İlk 104 bölümü buradan izleyebilirsiniz; http://www.facebook.com/yugiohizle/app_128953167177144

8 yorum:

  1. Teşekkürler, bunu bekliyordum. Takipteyim.

    104 bölümün linkini burada yayınlarsanız iyi olur kolay ulaşım için. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Sağol öneri için, ilk 104 bölümün izleme linkini ana mesaja ekledim :)

    YanıtlaSil
  3. bu ne hız eline sağlık :) divxplanete atmıştım biraz ing altyazı ama muhtemelen sendeki videolarla arasında 20 sn fark cıkar uygun videolar uploadlayıp linklerini atıyım istersen ?

    YanıtlaSil
  4. Yok ya zahmet etme İngilizce çevirileri yapan kişi ufak ufak raw video ve altyazılarını paylaşıyor ben de ona ayak uydurup yavaş yavaş ilerletmeyi planlıyorum gx projesini :)

    YanıtlaSil
  5. kardeşim çok güzel ya eline sağlık teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Güzel 110.bölümdeydim zaten,Gymleaderlance99 yavaş olduğundan biraz sizden takip ederim yetişirseniz :3

    YanıtlaSil
  7. Kermbey gerçekten harikasın.İnşallah kazasız belasız atlatırız bu gx i de :) .Türkçesinib ekliyip izlememiştim şimdi izleyebilirim çok tşkler.

    YanıtlaSil
  8. Bayagı oldu buralarda gezmeyeli neyse takip etmiyorum sanma ;)...

    YanıtlaSil