31 Ocak 2012 Salı

2. F.D.T Kayıtları (Alımlar kapandı!)


Arkadaşlar 2. duelingnetwork turnuvamızın kayıtları başlamıştır. Bu sefer düelingnetwork'taki yasaklı kartlar haricindeki bütün kartları kullanabilirsiniz. Sadece final maçını kayıt çekeceğim. Onun dışında tüm kurallar aynı. Ödüle gelince, 1.yi yine siteye koyarız ve güncel verilecek olan yeni yu-gi-oh bölümünde duyurusu yapılır.

İlk öncelike belirtmek isterim ki ödül öyle aman aman büyük, maddi bir şey değil. Katılım sayısının fazla olacağını düşünmüyorum yani biz-bize olacağımız bir turnuva olacak. Ödül ise buna çok uygun;

Yukarıya bakarsanız "F.D.T" adlı bir sekme göreceksiniz, yapılan turnuva kayıtlarını, detaylarını ve istatistiklerini orada belirteceğim (Örn: 1.-xXx, 2.-xYx, Katılım: Z vb.), fakat bunun yanında 1.nin ayrı bir ödülü var.

Katılırken duelingnetwork nicklerinizi de yazarsanız sevinirim.

Kurallar:
  • Düellolar Duelingnetwork üzerinden yapılacak.
  • Eşleşmeler kura ile yapılacak.
  • Eşleşen kişiler birbirleri ile match-duel yapacak (2-0, 2-1 gibi)
  • Elemeli sistem ile oynanacak.
  • Turnuvada herkes tek bir deste kullanacak.
  • Ayrıca deste listesi olayını kaldırdım, demin baktım "Rematch" tuşu eklenmiş, 2. düellolarınızı o kısımdan yapacaksınız side girdikten sonra.
  • Yasaklı kartlar kullanmak yok. Bu nedenle pembe kısımda düello yapamazsınız.
  • Final maçı bloga koyulacak.
  • 8 ya da 16 kişi olunca başlarız.
  • Kayıt olurken duelingnetwork nicklerinizi de veriniz.
  • OTK/FTK Desteleri yasak.
__________________________________________________

Kayıtlar; (Blog Nicki - Duelingnetwork Nicki)
1) Bytarget-tuturgut61
2) izba- İzzet
3) gambler_44 - _KoD_
4) Sonyug - sonyug
5) kerems - kaptankarasakal1
6) wheeze(2) (erdogan) - uchiha sasuke1
7) kermbey - kermbey
8) Batuhan - RealxYz06
9) Battle-Manyako - offf
10) ... - canubeatme
11) Burak - Burock1
12)  gtu555  -  !_____SUPER!
13) TurKo123 - TurKo123
14) Muhammed Alİ - mahoni76
15) ... -  darkstar77
16) bacterixx - bacterixx

76 yorum:

  1. Kayıt olurken duelingnetwork nicklerinizi de verirseniz iyi olur :) Siz ikinizinkini biliyordum ama diğerleri için sorun olur vermezlerse.

    YanıtlaSil
  2. ama ben sadece traditionalda duello yapabiliorum

    YanıtlaSil
  3. Banlı kartlarını çıkar destenden.

    YanıtlaSil
  4. Kermbey benide yaz dn:nick kaptankarasakal1 ama ben duelleri mavide atarım.

    YanıtlaSil
  5. sen katılacak mısın kermbey?

    YanıtlaSil
  6. Bilmiyorum, henüz karar vermedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katıl ya ;) burak ta katılır inşallah :) güzel çekişmeli 2-1lerin bol olacağı bir turnuva istiyorum :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  7. Bencede katıl kermbey gerçekten güzel çekişmeli bir düellolar olabilir.

    YanıtlaSil
  8. Benide yazın düel network nickim sonyug

    YanıtlaSil
  9. ben hala sadece traditionalda yapabiliorum
    yardım edin

    YanıtlaSil
  10. benide yaz erdogan network nickim uchiha sasuke1

    YanıtlaSil
  11. Gambler_44 çıkar yasaklı kartları. Üstlerinde işaret var zaten.

    YanıtlaSil
  12. yeni nick aldım onunla katılıcam
    _KoD_

    YanıtlaSil
  13. Benide eklermisin RealxYz06

    YanıtlaSil
  14. ne zman başlayacağız?burak sen niye katılmıyorsun?

    YanıtlaSil
  15. Şu an 3-4 tane destem var hangisiyle katılsam diye düşünüyorum, ilerleyen günlerde karar vereceğim.

    YanıtlaSil
  16. benide eklermisin şu nickle katılcam
    offf

    YanıtlaSil
  17. kermbey canubeatme yi de ekle kardeşimi :)

    YanıtlaSil
  18. Yeni bir kural ekledim;

    -Magical Merchant OTK yasak. Doğruluğu hâlâ tartışılıyor ve benim de doğruluğu hakkında hiçbir fikrim yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Magical Merchant cartı yasak mı?

      Sil
    2. Kartı değil de şu hiç sihir/tuzak olmayan magical merchant destesi yasak. Başka bir amaç için kullanabilirsin yani.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  19. Bende Katılmak İstiyorum Nick: mahoni76

    kendi oluşturduğum destem var kendi mantığımla yaptım kimseden çalmadım çok iyi çalışıyor :D :D

    YanıtlaSil
  20. Ekledim. Son iki kişi kaldı.

    YanıtlaSil
  21. kermbey merchant destesinde s/t yoksa hepsi geri dönermiş(Mcden öğrendim)ama o deckle gelebilirim belki yani s/t koyarak.

    YanıtlaSil
  22. İzzet Sanırım bu Kuralı görmedin :).

    -Magical Merchant OTK yasak. Doğruluğu hâlâ tartışılıyor ve benim de doğruluğu hakkında hiçbir fikrim yok.

    YanıtlaSil
  23. burak sen de bunu görmedin galiba ben sihir ve tuzak koyacağım desteme :))
    Kartı değil de şu hiç sihir/tuzak olmayan magical merchant destesi yasak. Başka bir amaç için kullanabilirsin yani.

    YanıtlaSil
  24. Mezara gidenler bitirir işi zaten glow up bulb, spore, plag. zombie. Sihir kartını da alırsın bi monster reborn tamam :)

    YanıtlaSil
  25. merchant nie yasak ki çok riskli bi kere exodia yı yasaklamak daha mantıklı

    YanıtlaSil
  26. Bende magical Merchantla katılmayı düşünüyorumda kaç kişi katılmayı düşünüyor magical mercantla?

    YanıtlaSil
  27. İyi, sihir ya da tuzak almak şartı ile Merchant kullanın.

    YanıtlaSil
  28. WaROfKnight katılabilir miyim :)

    YanıtlaSil
  29. bence olmasın 3 4 tane sihir tuzak alırsan gelene kadar canavar gider onların effini felan kullanırsın bence magical Merchant destesi olmasın.

    YanıtlaSil
  30. eğer o deste olursa ben oynamam çünkü daha öncede karşılaştım hep jinzo returner eff vb. şeyler oluyor o zamana kadar ya sihir yada tuzak gitmesse ne olur otk.

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. Kerem'e katılıyorum. Otk/Ftk varsa ben yoğum :D. Zaten henüz daha kombine edemediğim destelerle bir yere varamazdım böylece umutlar koşarak uzaklaşmış olur asdasdfad :D

    YanıtlaSil
  33. merchantı yasaklıyorum patenti ben değil mi :D ben de kullanmayacağım çünkü acayip güçlü ama herkes te rabbit,dw,exo,inzector,wind-up gibi sıkıcı destelerle gelecek ve en önemlisi meta deck olması herkes kendi destesini yapıp gelsin oyunun zevki kalmaz yoksa :/

    YanıtlaSil
  34. o zaman herkes bana katılıyorsa magical Merchant olmasın. :)

    YanıtlaSil
  35. O zaman tüm OTK/FTK desteleri yasak. Bilinmeyen bir nedenden dolayı tek bir desteyi yasaklamayalım bari. Gerçi Merchant da iyi bir side ile yenilebilir ama, neyse :)

    YanıtlaSil
  36. ama eğer aldığımız kartlar gelmesse o zaman ne olcak otk/ftk desteleri olmasın

    YanıtlaSil
  37. kermbey sırf merchant için side deck yapıyosan o deckin önemli olduğunu gösterir :))

    YanıtlaSil
  38. Side'lara birçok deste için anti olabilecek kartlar alınır, bazı "dimensional" kartları lightsworn, twilight 'a karşı kartların mezara gitmesini önlemek için alınır aslında fakat merchant'a karşı da çok iyi işler. Zaten şu sıralar çoğu deck mezar tabanlı olduğu için böyle kartlar side'a hep giriyor.

    YanıtlaSil
  39. şu 16. gelsinde turnuvaya başlayalım artık :)

    YanıtlaSil
  40. ben katicam benim nic'im bacterixx birisi daha katılabilirse darkstar77 de katılacak

    YanıtlaSil
  41. bacteri 16 kişi max. ama Kerime kalmış artık :).

    YanıtlaSil
  42. yani dediyim söle bisi olabilir iki kisi duello yapsin kazanan katilsin

    YanıtlaSil
  43. Siz darkstar ile düello yapın kazanan katılsın o zaman :)

    YanıtlaSil
  44. İstediğiniz zaman yapın, yazın işte buraya sonucu.

    YanıtlaSil
  45. Kim Kiminle Duello yapıcak??

    YanıtlaSil
  46. Yakın zamanda bir çizelge yayımlayıp ilk turu başlatırım.

    YanıtlaSil
  47. kerembey bisi sorcam gx serisinin 104. bölümden sonrasını çevirebilir misin

    YanıtlaSil
  48. Vaktim yok. Daha zexala yetişemezken gx ile de uğraşamam ki o daha uğraştırıcı.

    YanıtlaSil
  49. Benim çar nedensiz yere ban yemiş dün giriyodum bugün tekrar gireyim dedim you are banned ile karşılaştım . Büyük ihtimalle dün adminin yanlış söylediğini yanlış bildiğini başka bir adminin bu şekilde söylediğini belirttim . Bu kadar da haksızlık olmaz dueling network adminlerinden biriydi hatta o admin hiç bir şey bilmiyor realxyz ye de aynı şeyi yaptı ..

    YanıtlaSil
  50. Yeni bir nick aç madem, yoksa turnuvadan çekilecek misin, ona göre hareket edeyim de tekrar üyelik açmada sorun olmaması gerekiyor.

    YanıtlaSil
  51. kayra çekilecekse darkstar77 katılsım

    YanıtlaSil
  52. Kermbay benim ismimi degistir !_____SUPER! bunu yaz yeni accountum.o biri accountum banned oldu

    YanıtlaSil
  53. Beyler yeni katılmak isteyen varsa söylesin 1-2 kişilik açık var sanırım :)

    YanıtlaSil
  54. Hayir burak ben katiliyorum ama o biri nickimnen

    YanıtlaSil
  55. Kayra katılacak mısın yerine başkasını alacağım bu gidişle.

    YanıtlaSil
  56. birini alacaksan var bir iki tanıdık :)

    YanıtlaSil