18 Şubat 2012 Cumartesi

2. F.D.T Kayıtları (Alımlar Kapandı) !

Merhaba arkadaşlar. Daha önceki turnuva da 16 kişi tamamlanmış olabilir ama bir kaç kişi ban yemiş sanırım online olan da yok o yüzden diğer turnuva iptal olmuştur.!!! Ben yeni bir turnuva başlatacağım:

Katılanlar: 
1-aLkndRS
2-_KoD_
3-uchiha sasuke1
4-akiranikado
5-darkstar77 
6-bacterixx
7-!SUPER!
8-mahoni76
9-sonyug
10-!:wheze:!
11-offf
12-amgot
Kurallar:
  • Direkt 8 kişi olunca başlatacağım. 
  • Eşleşmeler kura ile yapılacak. 
  • Eşleşen kişiler birbirleri ile match-duel yapacak (2-0, 2-1 gibi) 
  • Elemeli sistem ile oynanacak. 
  • Turnuvada herkes tek bir deste kullanacak. 
  • Ayrıca deste listesi olayını kaldırdım, demin baktım "Rematch" tuşu eklenmiş, 2. düellolarınızı o kısımdan yapacaksınız side girdikten sonra. 
  • Yasaklı kartlar kullanmak yok. Bu nedenle pembe kısımda düello yapamazsınız. 
  • Final maçı bloga koyulacak. 
  • Düellolar Duelingnetwork üzerinden yapılacak. . 
  • Kayıt olurken duelingnetwork nicklerinizi de veriniz. 
  • OTK/FTK Desteleri yasak.

    19 yorum:

    1. ben katilmak istiyorum aLkndRS

      YanıtlaSil
    2. beni yaz ben uchiha sasuke1

      YanıtlaSil
    3. benide yaz burak dn nickim !SUPER!

      YanıtlaSil
    4. Kişi sayısı 8 i geçti ama olsun. Sonyug dışarıda kalmasın :). Cuma AKŞAMI SAAT 20:00 A KADAR KAYIT OLABİLİRSİNİZ. 9 kişi olursa birisi direkt geçer. Tamamlayalım kişi sayısını.

      YanıtlaSil
    5. burak !:wheze:! de yaz üyeliki yok ama katilcak

      YanıtlaSil
    6. buraya üyeliği yok network i var

      YanıtlaSil
    7. Yazdım. Hadi beyler son 2 kişi.

      YanıtlaSil
    8. Hadi beyler son 1 kişi yok mu gelen??

      YanıtlaSil
    9. benide yaz amgot

      YanıtlaSil
    10. Yazdım. ALIMLAR KAPANMIŞTIR. Birazdan eşleşmeleri yazacağım.

      YanıtlaSil
    11. admin darkstar77 macimizda ben yendim istersen sorabilirsin

      YanıtlaSil