26 Temmuz 2013 Cuma

Tsubasa'nın Yeni Adresi

Merhaba arkadaşlar,

Son yazı eklememizin üzerinden neredeyse bir yıl geçmiş :) Bu blogu hala takip eden arkadaşlar var mı, bilmiyorum ama öncelikle zamanında bizlerle beraber olan herkese bir kez daha teşekkür ederim.

Yeni bir yazı eklememin sebebi doğal olarak yine Tsubasa. Bizler bu blogumuz ile Captain Tsubasa serüvenimize son vermiş olabiliriz ama Tsubasa'yı hala yaşatmaya devam eden ve onlardan sonra da yaşatmaya devam edecek olan birçok dostumuz harıl harıl çalışmalarına devam etmekte. 

Captain Tsubasa'ya emekler harcamaya devam eden oldukça başarılı bir sitenin linkini paylaşmak istedim. Hani olur ya, şans eseri buraya birisi girerse ve hala o siteden haberi yoksa, burada eski günleri andıktan sonra oraya geçiş yapsın:)



Ayrıca forum için:

3 yorum:

  1. Ben de size bir bildiri yapacaktım ki ben de aynı şekilde düşünüp burayı bırakıp gittiğinizi düşündüm ve yazımı görmezsiniz diye yazmamıştım :)

    Frenchies subsın sitesinde Tsubasa'nın Saizen Fansub'a transfer olduğunu söylemişler. Frenchies Subs'ın sayfasına girerseniz görebilirsiniz. Saizen'in sayfası da şu oluyor:

    http://www.saizen-fansubs.com/

    Demem o ki Tsubasa serilerini devam ettirmeyi düşünecek misiniz diye soracaktım.

    Yazdığınız siteye bir bakayım. Teşekkürler, saygılar, kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Şahsen ben devam ettirmeyi düşünmüyorum :) Kardeşimin de ayıracak pek vakti olmadığı için çok düşük ihtimal. Ama TsubasaTr yakında ilk seriye de el atmayı düşünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Güzel paylaşıminiz için yürekten teşekkürler:)
    Paylaşımlarımiz elbette devam edecek:)
    İnşallah sizin siteniz de daha iyi yerlere gelir:)
    Kalın sağlıcakla:)

    YanıtlaSil