18 Haziran 2012 Pazartesi

Güncelleme Bombası

Evet, 1 haftalık aradan sonra çevirilen tüm bölümler eklenmiştir. Sırasıyla gidecek olursak;

Captain Tsubasa J Bölüm 35
Yeni projemiz captain tsubasa j başlamış bulunmakta. Aoi Shingo'ya merhaba deyin :)

İyi Seyirler.

Video Formatı: Mp4 
Dublaj: Japonca 
Altyazı: Türkçe 
Çözünürlük: 640x480
Video Boyutu: 120 mb



Şifre: kapitanfansub.blogspot.com
________________________________________________________________

Yu-gi-oh! GX Bölüm 105-106
Birçok bekleyeninin olduğu GX serisinin ilk iki bölümü de geldi. Sıcak sıcak izleyin :)

İyi Seyirler.

Video Formatı: Mp4 
Dublaj: Japonca 
Altyazı: Türkçe 
Çözünürlük: 640x480
Video Boyutu: 100 mb



Şifre: kapitanfansub.blogspot.com
________________________________________________________________

Yu-gi-oh! ZeXal Bölüm 037-038
Ve herzamanki eski ve yeni maceramıza devam ediyoruz. Bu bölümün de daha çok Astral'lı kısımlarını beğendim ben. Bakalım Yuma Astral'sız ne yapacak?

İyi seyirler.

Video Formatı: Mp4 
Dublaj: Japonca 
Altyazı: Türkçe 
Çözünürlük: 1280x720
Video Boyutu: 200 mb

 

Şifre: kapitanfansub.blogspot.com
________________________________________________________________

Ayrıca eski zexal linkleri de yenilenmiştir, onları da birazdan ekleyeceğim. Bizi takip etmeye devam edin :)

16 yorum:

  1. erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir diyor :( hotspot shield indiriyorum

    YanıtlaSil
  2. Dns ayarlarınızı değiştirin.

    YanıtlaSil
  3. Bayağı iyi oldu bu. Hemen indiriyorum. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. gx i ben atayım zexal ı sen at eğer baska işlerin warsa hepsini ben atarım sayfaya problem olmaz ?

    YanıtlaSil
  5. Birazcıcık dursun burada ben bir indirme oranlarını vb. göreyim yani ne kadar takip ediliyor görmek için daha sonra ben eklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Kermbey ellerine sağlık.Bölümleri izlemek için sabırsızlanıyorum yalnız birini indirdikten sonra filefactory çok sorun yaşatıyor örneğin şu hatayı alıyorum ; "
    You are currently downloading too many files at once. Multiple simultaneous downloads are only permitted for Premium Members. "
    Başka bir yere de upload edebilirssen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kardeşim öyle sorun çıkıyor dosya tcde öyle bir sorun yok ama diğer bildiğim upload sitelerinde sorun çıkıyor dosya tcden olursada iyi olur ama bildikleri birşey var herhalde :)

      Sil
    2. @hasan sana bir tavsiye vereyim :) çok beğeneceksin sanırım.şimdi filefactory sitesine girince sign in de sonra bu kullancıı bilgilerini gir premium oluyor hem hata çıkmaz hemde çok hızlı indirebilirsin.Bilgiler User : nahpets07@hotmail.com
      Pass : medion123
      (inşallah bu bilgileri girmemin bir mahsuru yoktur site için.)

      Sil
    3. çok saol kardeşim işim daha çok kolylaştı hem yavaşda iniyordu saolasın :)

      Sil
    4. Ö.d. yardımcı olabildiğime sevindim.

      Sil
  7. Neyse gerek kalmadı.Bu arada yugioh zexal 38. bölümdeki "Oğlum bak git!" kısmı komedi olmuş. :))

    YanıtlaSil
  8. verdiği şifreyi yanlış yazdım entere bastım kabul etti :)

    YanıtlaSil
  9. saolsın gene çok güzel olmuş izledim çoğunu eline sağlık :)

    birde birşey sorucam siz yugioh zexal'ın yabancı alt yazısını nerden buluyorsunuz söylersen seviniirm. :)

    YanıtlaSil
  10. Burada bulunuyor;
    http://www.gxsubteam.com/forums/showthread.php?t=1000

    YanıtlaSil
  11. başlıyım mı atmaya yüklencek die indirmiolar indiren de bi anormal rar'dan cıkaramıo videoyu :D

    YanıtlaSil
  12. Tamam başlayabilirsin bu kadar süre yeter haklısın göreceğimi gördüm ben :D

    YanıtlaSil