24 Haziran 2012 Pazar

Yu-gi-oh! Çevirileri Hakkında!

Yu-gi-oh çevirilerini ve oyununu zartını zurtunu bırakıyorum. Artık oyunu da çirkinleşti, animesi de, oynayanı da.
En azından Tsubasa serilerini bitirene kadar daha fazla Yugioh bölümü gelmeyecek. Seriler bitince de ancak Zexalın 49. bölümüne kadar devam ederim, sonrasın da onu da bırakırım. Daha bölümü çıkarır çıkarmaz yok ordan inmiyor yok burdan izlenmiyor yok bu kadar bölüm az yok şöyle yok böyle. Oyunu da çirkin, internetten destesine bakıyorsun, 3 tane de Tour guide ekledin mi oooh, al sana mis gibi deste. Çevirmesi de zor, bir ton cümle + renkleri + düzenlemesi... Fark ettim ki bu kadar uğraşmaya değmez. İzlemeyen adam bile izleyenden daha çok bildiği halde izlemek istiyor nedense...

-----

Son bir şey daha belirteyim, sadece yugioh çevirdiğim için burası bir yugioh sitesi değil, eskiden eğlencesine birkaç turnuva düzenledik, o da eğlencesineydi ve o da epey uğraştırıcı idi. Burası bir Fansub grubu, biraz açıp bakabilirseniz yugiohtan başka birçok seri var.

9 yorum:

  1. Sevgili kermbey yugiohu bırakıcağınızı söylemiştiniz en azından gx çevirin en azından onu takip edelim lütfen çevirilere devam edin


    saygılarımla (Kerems)

    YanıtlaSil
  2. kerems sana sonuna kadar katılıyorum kermbeyin yugiohu bırakmasına çok üzüldüm ( ne yalan söylüyüm özellikle zexalı)ama onun da kararına saygı duymalıyız.çevirmek istemiyorsa zorlamamalıyız.

    YanıtlaSil
  3. Ama kermbey devem edersen biz takipçileri çok mutlu edersin :))

    YanıtlaSil
  4. daha yeni başlamıştın gx'e?Fikirlerini ne değiştirdi böyle yugiohla ilgili inş bırakmazsın :)

    YanıtlaSil
  5. izzet inş. sana 100lerce kez katılıyorum :))

    YanıtlaSil
  6. Bence keremby; sizin birkaç gün molaya ihtiyacınız var.Yetiştiriyim şunu hemen bitsin dedirten de yok.

    NOT:OYUN MOYUN YALANSA DN DE:YUGIOH PRO THE DAWN OF NEW ERA TAVSIYE EDERIM. ORDA TAG DUEL MODU VAR!

    YanıtlaSil
  7. Bence düşünün burda 32 değil; 6.492 veya ondan fazla hayranın var.Çevirilere devam etmesseniz o site çöker.

    YanıtlaSil
  8. ark bi site değil orası facebook hayran sayfası hayran sayısı artmazsa artmasın yapıcak bişey yok suan olan bölümleri bile çoğu yerde yok,kermbey çeviris yi durdurmak istiosa onun kararı sadece saygı duymak gerekir gereksiz ısrar etmeyin.

    YanıtlaSil
  9. Burası bir yu-gi-oh sitesi değil, o facebook SAYFASI da bana ait değil. Asıl sahibi işte buradaki r0b1nh0 nickli arkadaşımız. Kendisi ben çeviri işine başlamadan çok önce de bir yu-gi-oh sayfası oluşturup insanların beğenisini toplamıştı. Ben bu işe yu-gi-oh'u normal bir anime gibi düşünerek başladım ama öyle değil işte. Ben hiçbir zaman bir yu-gi-oh sitesi açmak istemedim ama gelin bakın ki onca diğer seriye rağmen çoğu kişi burayı bir yu-gi-oh sitesi sanıyor. Asıl yu-gi-oh sayfası olan yerin takipçileri ise kimse kusura bakmasın ama bu çeviri işinden HİÇ anlamıyorlar. Translate-google gibi bir şey felan kullandığımı düşünüyorlar herhalde ki günde bir bölüm çıkarmamı isteyen, şöyle böyle yapmamı isteyen olabiliyor. Her şeyi de hazır istiyorlar, ben buraya bir GX bölümü koysam en az bir hafta kimsenin benim yeni bölüm çıkardığımdan haberi olmaz.
    Ayrıca tekrar r0b1nh0'ya beni desteklediği ve bana sayfasında yetki verdiği için teşekkürler. Ama böyle olmak zorundaymış, ne yapalım.

    YanıtlaSil